keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Oodi Suomelle

Pinsku ei eilen saanut unta ja kirjoitti ajatuksensa paperille nukkumattia odotellessaan:

KOTILAULU

On mulla koti ihana
sitä kaipailen

Haikea mun mieli on
sitä parantaa ei voi!

Minä rakastan
minä rakastan
omaa kotiani (x2)

Ikävöin joka ilta
kavereitani ihania

Olen vaisu
kielitaito kai
sen parantaa voi

Minä rakastan
minä rakastan
omaa kotiani (x2)

Kas, siinä tytön tänhetkiset mietteet. Ei ole helppoa, ei.

Kyselin eilen myös Patulta, että jos saisi valita, haluaisko huomenna mennä kouluun Suomessa vai täällä. Tähän poika, että: "Täällä, siihen asti kun on aika palata Suomeen. Mulla on kuitenkin hyviä kavereita myös täällä. Vaikka olis kiva kyllä käydä vaikka syyslomalla Suomessa, mutta sitten voitais palata tänne."

Tasapeli?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti