torstai 16. elokuuta 2012

Haastattelussa Pinsku

Otetaanpa välillä vähän toisenlaistakin näkökulmaa elämään Toscanassa. Haastattelussa Pinsku.

Oletko viihtynyt Italiassa? Onko siellä sellaista kuin ajattelit?

Joo ja en. Ei ihan.Ettei oo kavereita ja oon tosi paljon msp (tästä lisää alla toim. huom).

Mikä on ollut kivaa?

Et oon ollu paljon rannalla vesi puistoissa ja sain viho ja viimein löllö pöllö housut......

Mikä tylsää?

Et eioo kavereita kenen kanssa leikki eniten toivon mun ikästä poikaa tai tyttöä.

Mitä olet tehnyt? Oletko matkustellut?

En mut syys lomalla me menää Romaan...ja Napoliin....

Mitä teit eilen?

Olin uimassa  ja kumi veneilemässä se makso 200€!!!!!!!

Mitä aiot tehdä tänään?

emt... :)

Mitä haluaisit tehdä Italiassa ollessasi?

En tiiä

Mitä odotat tulevalta syksyltä?

Et pääsen Enkun kieliseen kouluun !!!!!!!!!!!!!!!!! ;) :) :D ;D

Onko kiva mennä kansainväliseen kouluun?


Joo ,mut sanon sitä enkun kieliseks......

Oletko pitänyt yhteyttä Suomen koulukavereihin?

Oon ainoastaan Heidiin skypellä ja sähköpostilla ja msp:ssa,ja Apsuu(pupu) Panfussa ja puheluilla !!!!!!!!!!! :D ;D

Mikä on msp?

Moviestarplanet mut sen lyhenne on msp !!!!! :D

Mitä siellä voi tehdä?

Leffoja,artteja,lookeja,Sit siel voi saada kamui ja Ja jutella niitenkaa sit siel voi mennä erin näkösiin paikkoja ja ostaa vaateita tyypilles ja uusia silmiä,suita,neniä,ja aniksii.sit siel voi saada vipin ja sit siel on levveleitä oon ite 6 levul koht 7 ja mun nimi on siellä Elsuli.

Mitä vielä haluaisit kertoa/toivoa/kysyä?

En oikeen mitään mutta yhen jutun voin.....
Italiassa on todella kivaa ja suomeen terkut ;D :D!!!!!!!!!!!!

t. Pinjuska :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti